חופשה משפחתית בקרוואן: להיות בחוץ – להרגיש בבית

פוסטים אחרונים:
מידע קרוואנים
17.07.2022
חופשה משפחתית בקרוואן: להיות בחוץ – להרגיש בבית
קרא מאמר
מידע קרוואנים
17.07.2022
תדריך לנסיעה בטוחה בקרוואן
קרא מאמר
מידע קרוואנים
17.07.2022
הכנת קרוואן לנסיעה
קרא מאמר
פוסטים אחרונים:
הכנת קרוואן לנסיעה
חניון קראוון חוף דור
תדריך לנסיעה בטוחה בקרוואן
חניון קראוון פארק הירדן
חניון קראוון חוף בית ינאי

חופשה משפחתית בקרוואן: להיות בחוץ – להרגיש בבית

החלטתם לצאת לחופשה משפחתית, לא משהו מסובך, שלשה-ארבעה ימים בצימר עם עוד משפחה של חברים. "לילדים תהייה חברה", חשבתם לעצמכם, "הם כבר ידעו להעסיק את עצמם". ארזתם, נסעת, הגעתם, פרקתם, ואחרי חצי שעה בבריכה זה התחיל: "אמא, משעמם לי", "אוף, אין מה לעשות פה", "עוד פעם קיאקים"?

 

אז זהו, שלא. בשנה האחרונה החלה לצוץ אלטרנטיבה לחופשה במלון או בצימר, והיא הולכת וכובשת את סצנת תיירות הפנים. בשנה שעברה בוטלו חלק מהמיסים על יבוא קרוואנים, צעד שהפך אותם לאופציה אטרקטיבית ולא יקרה לחופשה משפחתית אחרת בקראוון.

למי שאינו מעוניין בהמולה של בתי מלון עמוסי משפחות, ילדים וצוותי בידור קולניים, ורוצה לפטור את עצמו מסדר יום של ארוחות קבועות, זמני צ'ק אין וצק אאוט ותחושת הקיבעון שיש בחופשה בבית מלון, צימר הוא בהחלט אופציה סבירה, אבל הלהיט הבא בסצנת החופש הישראלית הוא ללא ספק השכרת קרוואן, אשר מביא איתו שינוי בתפיסת העולם לגבי המושג "בילוי משפחתי".

מעצם היותו כלי נייד, השכרת קרוואן מאפשר גמישות בלתי מוגבלת של זמן ומקום. תארו לעצמכם את האפשרות לשנות מיקום ונוף, לעשות טיול "מתגלגל", לתכנן מסע קצר או להיפך – לבחור פינת חמד ולהפוך אותה ל"בסיס מוצא" לטיולים ואטרקציות.

ואם באטרקציות עסקינן, אז היתרון בקרוואן הוא שאין צורך לצוד אטרקציות – הקרוואן הוא עצמו אטרקציה. ראשית – הקרוואנים של החברות המבוססות בארץ הם ברמת איבזור גבוהה מאד, כולל מטבח, חדרי לינה, מיזוג, חשמל, ואפילו מולטימדיה. הקרוואנים הטובים באמת הם מפנקים ונותנים תחושה של בית כך שמצד אחד מדובר בחוויית קמפינג משודרגת, ומצד שני – שיא הנוחות.

שנית – הקרוואן יכול להגיע לכל מקום, ומאפשר מגוון לא מוגבל של נקודות עגינה ועצירה: חוף הים, שמורת טבע, יער, גבעה – כל לוקיישן הוא אופציה. אין מקום רחוק מדי, אין מקום בלתי מושג.

אבל יש בקרוואן יותר ממה שהוא מציע מבחינת גמישות ואיבזור, ואת זה לא ניתן אפילו להעריך בכסף: זמן האיכות המשפחתי. החופשה בקרוואן מעודדת קירבה ואינטימיות, ופותחת פתח להידוק הקשרים המשפחתיים. יותר מכך – חופשה כזו נותנת גם לילדים מוטיבציה לקחת חלק ולתרום לחוויה המשותפת, בבישול הארוחות, בבחירת המקום, בקשירת הציוד ועוד. בלי שתשימו לב תתפתח חלוקת תפקידים פונקציונלית שתיתן לילדים תחושת עצמאות ואחריות ויכולת להוכיח את עצמם גם מחוץ למסך האייפד. בחופשה משפחתית כזו, הדגש הוא אכן על המשפחתיות.

חופשה משפחתית בקרוואן

החופשה בקרוואן גורמת לאיבוד תחושת הזמן, לא צריך להספיק שום דבר אך עם זאת אין רגע דל אחד.

בתכנון החופשה המושלמת, חשוב לשנות הרגלים ו"לצאת מהקופסא". חופשה משפחתית בקרוואן, עם הניידות המוחלט והקירבה המיידית לטבע היא ללא ספק הדרך להנות מכל העולמות, להיות בחוץ – ולהרגיש בבית.

גם מעניין לקרוא

ברוגע אצל נוגה השכרת קרוואנים נותנים דגש על מידע. כל מה שתרצו לדעת נשמח לעזור.כאן תוכלו למצוא את הדגמים של הקרוואנים שלנו ועוד מיידע שימושי שנעדכן כל הזמן
חניון קראוון חוף אמנון
חוף אמנון בכנרת ממוקם
למרגלות הגולן ומבטא את נפלאות וקיסמי הטבע המדהימים. רצועת המפרץ משתרעת על שטח
של 1,300 מטר ומשקיפה על הרי רמת הגולן, פינות חמד טבעיות וחורש מקסים.
קראוון רומנטי
אתם זוג צעיר שרוצה לצאת לטיול בטבע. אין לכם תקציב גדול כל כך ובכל זאת אתם מרגישים שמגיעה לכם חוויה מיוחדת יחד בקראוון.
חניון קראוון שמורת טבע יהודיה
בשמורה כ 7- מסלולים, הכניסה למסלולים רק אחרי מעבר בתחנת המידע ולא לפני השעה 7:00 בשעון קיץ והשעה 8:00 בשעון חורף.

צור קשר